Search

Issue
Title
Authors
Advertising as business journalism
Rzhanov A.A.
Development problems of domestic tourism in Russia
Dolgaeva M.A.
Hyperlink verbalization in the text of English blurb
Yurtaeva E.V.
Developing students' skills to protect them from media manipulation
Garanina Z.G., Staroverov A.A.
Syntactic features of German online advertising discourse
Yamashkina M.E., Kuznetsova L.N.
Food branding in the context of socio-cultural vectors of advertising communication
Yaginova A.R.
Role of information technology in business advertising companies
Semenyuk I.Y.
Advertising opportunities of catalogues: a study of ethnic souvenirs by Syulma Ltd.
Sidorkina I.S.
Technologies of media product promotion in social networks
Chernyshova A.V., Frolova N.M.
POS-materials for sales promotion
Denisova V.V.
The Form and Content of Slogans in Modern Mass Media: a Study of Regional Advertising Texts
Bakeeva D.A., Yashina A.R.
Modern advertising as a source enrichment of the Russian vocabulary
Burova A.A.
Psychological features of students' exposure to manipulations in the media
Garanina Z.G., Staroverov A.A.
Principles of selecting topics for professional communication classes for students of advertising and public relations
Moroz N.Y., Nikonova E.V.
The role of advertising in the transformation of consumer preferences of representatives of different generations
Anikin G.K.
Association between students self-esteem and their level of exposure to external manipulative infliuemce
Marinina O.V., Lashmaikina L.I.
Language means of drawing attention in French advertising texts
Novikova E.S., Avtaykina L.Y.
Tourist slogan as a tool of persuasion in advertising communication
Vdovina А.E.
Food on TV and YouTube as a hybrid genre of journalism: a comparative marketing analysis
Yashina A.R.
Information and Adaptive Guidelines of Social and Cultural Development of Teenagers in the “Arena TeenTV” Paradigm
Makhort A.K., Sinenko P.D., Suvorova V.S., Hitev D.E.
An analysis of Donald Trump's advertising campaign for the 2020 U.S. presidential election
Gerasimov N.D.
1 - 21 of 21 Items

Search tips:

  • Search terms are case-insensitive
  • Common words are ignored
  • By default only articles containing all terms in the query are returned (i.e., AND is implied)
  • Combine multiple words with OR to find articles containing either term; e.g., education OR research
  • Use parentheses to create more complex queries; e.g., archive ((journal OR conference) NOT theses)
  • Search for an exact phrase by putting it in quotes; e.g., "open access publishing"
  • Exclude a word by prefixing it with - or NOT; e.g. online -politics or online NOT politics
  • Use * in a term as a wildcard to match any sequence of characters; e.g., soci* morality would match documents containing "sociological" or "societal"

Согласие на обработку персональных данных с помощью сервиса «Яндекс.Метрика»

1. Я (далее – «Пользователь» или «Субъект персональных данных»), осуществляя использование сайта https://journals.rcsi.science/ (далее – «Сайт»), подтверждая свою полную дееспособность даю согласие на обработку персональных данных с использованием средств автоматизации Оператору - федеральному государственному бюджетному учреждению «Российский центр научной информации» (РЦНИ), далее – «Оператор», расположенному по адресу: 119991, г. Москва, Ленинский просп., д.32А, со следующими условиями.

2. Категории обрабатываемых данных: файлы «cookies» (куки-файлы). Файлы «cookie» – это небольшой текстовый файл, который веб-сервер может хранить в браузере Пользователя. Данные файлы веб-сервер загружает на устройство Пользователя при посещении им Сайта. При каждом следующем посещении Пользователем Сайта «cookie» файлы отправляются на Сайт Оператора. Данные файлы позволяют Сайту распознавать устройство Пользователя. Содержимое такого файла может как относиться, так и не относиться к персональным данным, в зависимости от того, содержит ли такой файл персональные данные или содержит обезличенные технические данные.

3. Цель обработки персональных данных: анализ пользовательской активности с помощью сервиса «Яндекс.Метрика».

4. Категории субъектов персональных данных: все Пользователи Сайта, которые дали согласие на обработку файлов «cookie».

5. Способы обработки: сбор, запись, систематизация, накопление, хранение, уточнение (обновление, изменение), извлечение, использование, передача (доступ, предоставление), блокирование, удаление, уничтожение персональных данных.

6. Срок обработки и хранения: до получения от Субъекта персональных данных требования о прекращении обработки/отзыва согласия.

7. Способ отзыва: заявление об отзыве в письменном виде путём его направления на адрес электронной почты Оператора: info@rcsi.science или путем письменного обращения по юридическому адресу: 119991, г. Москва, Ленинский просп., д.32А

8. Субъект персональных данных вправе запретить своему оборудованию прием этих данных или ограничить прием этих данных. При отказе от получения таких данных или при ограничении приема данных некоторые функции Сайта могут работать некорректно. Субъект персональных данных обязуется сам настроить свое оборудование таким способом, чтобы оно обеспечивало адекватный его желаниям режим работы и уровень защиты данных файлов «cookie», Оператор не предоставляет технологических и правовых консультаций на темы подобного характера.

9. Порядок уничтожения персональных данных при достижении цели их обработки или при наступлении иных законных оснований определяется Оператором в соответствии с законодательством Российской Федерации.

10. Я согласен/согласна квалифицировать в качестве своей простой электронной подписи под настоящим Согласием и под Политикой обработки персональных данных выполнение мною следующего действия на сайте: https://journals.rcsi.science/ нажатие мною на интерфейсе с текстом: «Сайт использует сервис «Яндекс.Метрика» (который использует файлы «cookie») на элемент с текстом «Принять и продолжить».