A Study of the tourist image of the Republic of Mordovia through content analysis of the regional mass media
- 作者: Elphutina I.S., Emelyanova N.A.
- 期: 卷 2, 编号 18 (2014)
- 栏目: Статьи
- ##submission.dateSubmitted##: 06.05.2025
- ##submission.dateAccepted##: 06.05.2025
- URL: https://ogarev-online.ru/2311-2468/article/view/290649
- ID: 290649
如何引用文章
全文:
详细
The article shows the features of promotion of tourist image of the Republic of Mordovia through the regional mass media. The authors use content analysis as a research method to study the role of individual regional print media in the promotion of the tourist image of the Republic.
作者简介
I. Elphutina
编辑信件的主要联系方式.
Email: ogarevonline@yandex.ru
俄罗斯联邦
N. Emelyanova
Email: ogarevonline@yandex.ru
俄罗斯联邦
参考
- Глава Мордовии встретился с послом Польши // Столица С. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://stolica-s.su/index.php?option=com_content&task=view&id=25967&Itemid=126
- Добреньков В. И. Методы социологического исследования: учеб. пособие / В. И. Добреньков; А. И. Кравченко. − М.: Инфра-М, 2004. – 568 c.
- Мордовия станет «пилотным» регионом по развитию спортивного туризма // Известия Мордовии. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://izvmor.ru/news/view/16090
- Чугунова О. А. Формирование туристского образа Республики Мордовия в региональных средствах массовой информации // Природно-социально производственные системы регионов компактного проживания финно-угорских народов: межвуз. сб. науч. трудов. – Саранск: Изд-во Мордов. ун-та, 2012. – С. 85.
补充文件
