A Study of the tourist image of the Republic of Mordovia through content analysis of the regional mass media
- Authors: Elphutina I.S., Emelyanova N.A.
- Issue: Vol 2, No 18 (2014)
- Section: Статьи
- Submitted: 06.05.2025
- Accepted: 06.05.2025
- URL: https://ogarev-online.ru/2311-2468/article/view/290649
- ID: 290649
Cite item
Full Text
Abstract
The article shows the features of promotion of tourist image of the Republic of Mordovia through the regional mass media. The authors use content analysis as a research method to study the role of individual regional print media in the promotion of the tourist image of the Republic.
About the authors
I. S. Elphutina
Author for correspondence.
Email: ogarevonline@yandex.ru
Russian Federation
N. A. Emelyanova
Email: ogarevonline@yandex.ru
Russian Federation
References
- Глава Мордовии встретился с послом Польши // Столица С. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://stolica-s.su/index.php?option=com_content&task=view&id=25967&Itemid=126
- Добреньков В. И. Методы социологического исследования: учеб. пособие / В. И. Добреньков; А. И. Кравченко. − М.: Инфра-М, 2004. – 568 c.
- Мордовия станет «пилотным» регионом по развитию спортивного туризма // Известия Мордовии. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://izvmor.ru/news/view/16090
- Чугунова О. А. Формирование туристского образа Республики Мордовия в региональных средствах массовой информации // Природно-социально производственные системы регионов компактного проживания финно-угорских народов: межвуз. сб. науч. трудов. – Саранск: Изд-во Мордов. ун-та, 2012. – С. 85.
Supplementary files
