Designing and Implementing Software and Information System for Automation of a Car Service Center
- Authors: Trifonov K.E.
- Issue: Vol 6, No 14 (2018)
- Section: Articles
- Submitted: 08.03.2025
- Accepted: 08.03.2025
- URL: https://ogarev-online.ru/2311-2468/article/view/282782
- ID: 282782
Cite item
Full Text
Abstract
The article provides an analysis of the software for automation of car service companies. The author describes the main stages of modeling, designing and implementation of the software and information system developed by him and designed to automate the work of a car service center.
About the authors
K. E. Trifonov
Author for correspondence.
Email: ogarevonline@yandex.ru
Russian Federation
References
- Усуфов М. М., Маковецкая-Абрамова О. В. Современные особенности развития автосервиса // Технико-технологические проблемы сервиса. – 2012. – № 2 (20). – С. 55–60.
- Тарабукина Н. А. Применение информационных технологий на автотранспортных предприятиях // Проблемы развития транспортной инфраструктуры Европейского Севера России: Материалы межрегиональной научно-практической конференции. – Вып. 2. – Котлас: СПГУВК, 2005. – С. 25–31.
- Основные возможности «1С: Предприятие 8.Автосервис» [Электронный ресурс].– Режим доступа: https://rarus.ru/1c-auto/1c8-avtoservis.
- Программа для автоматизации автомойки, шиномонтажа и автосервиса (СТО) Control365 [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://control365.ru.
- Страница продукта AllCarService [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.allyourprog.far.ru/index.php?show=page&idd=1446893400.
Supplementary files
