The Analysis of Intercommunication Between Social Responsibility of Business and Investment Attractiveness of the Company Under the Conditions of Globalization
- Authors: Ganina A.A.
- Issue: Vol 1, No 5 (2013)
- Section: Статьи
- Submitted: 06.06.2025
- Accepted: 06.06.2025
- URL: https://ogarev-online.ru/2311-2468/article/view/295854
- ID: 295854
Cite item
Full Text
Abstract
Globalization is leading Russian companies to understanding of the necessity of the observance of the international standards of corporative behavior and ethical norms of conducting modern business. In this connection, namely corporate social responsibility plays the role of the most optimum form of intercommunication between business and society becoming one of the necessary elements of social reality. The article deals with the role of the concept of corporative social responsibility as the most important direction of investment attractiveness of the company.
About the authors
A. A. Ganina
Author for correspondence.
Email: ogarevonline@yandex.ru
Russian Federation
References
- Библиотека нефинансовой отчетности. Российский союз промышленников и предпринимателей [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://рспп.рф/simplepage/157
- Официальный сайт ОАО «Лукойл» [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://www.lukoil.ru/static_6_5id_2131_.html
- Официальный сайт ОАО «ГМК Норильский никель» [Электронный ресурс]. Режим доступа: http:/www.nornik.ru/development/s_mission/social_report/
- Официальный сайт ОАО «Северсталь» [Электронный ресурс]. Режим доступа: http:/www.severstal.com/rus/csr/
- Рыночная капитализация ценных бумаг на ОАО «Фондовая биржа «РТС». [Электронный ресурс]. Режим доступа: http://www.rts.ru/
Supplementary files
