Innovative environment as a factor of innovation commercialization effectiveness
- Authors: Sekerin V.D1, Gorokhov A.E1
-
Affiliations:
- Moscow State University of Mechanical Engineering (MAMI)
- Issue: Vol 8, No 2-5 (2014)
- Pages: 39-43
- Section: Articles
- URL: https://ogarev-online.ru/2074-0530/article/view/67358
- DOI: https://doi.org/10.17816/2074-0530-67358
- ID: 67358
Cite item
Full Text
Abstract
Full Text
##article.viewOnOriginalSite##About the authors
V. D Sekerin
Moscow State University of Mechanical Engineering (MAMI)
Email: bcintermarket@yandex.ru. agor_80@mail.ru
Dr. of Economics, Prof; +7 499 267-19-92
A. E Gorokhov
Moscow State University of Mechanical Engineering (MAMI)
Email: bcintermarket@yandex.ru. agor_80@mail.ru
Ph.D.; +7 499 267-19-92
References
- Секерин В.Д., Казицкий Е.Ю. Стратегии управления интегрированными маркетинговыми коммуникациями // Маркетинг. - 2009. № 4. - С.72 - 84.
- Секерин В.Д. Маркетинг инновационных продуктов и технологий. - М.: Доброе слово, 2011. - 56 с.
- Секерин В.Д., Нижегородцев Р.М., Горохова А.Е., Секерин Д.В. Инновации в маркетинге / Под общей ред. В.Д. Секерина. - М.: МГУИЭ, 2013. - 252 с.
- Секерин В.Д., Секерин Д.В. Требования потребителей и маркетинг // Маркетинг. - 1997. № 4.
- Sekerin V. D., Avramenko S. A., Veselovsky M. Ya., Aleksakhina V. G. B2G Market: The Essence and Statistical Analysis // World Applied Sciences Journal 31 (6): 1104-1108, 2014
Supplementary files
