Pesquisa

Edição
Título
Autores
Analytical review of modern information education technologies
Zenkina S., Pankratova O.
POSSIBILITIES OF REMOTE EDUCATIONAL TECHNOLOGIES FOR IMPROVEMENT OF QUALITY AND AVAILABILITY OF TRAINING
Bostanov R., Gerbekov H., Halkecheva I.
PRINCIPLES OF CONTENT FORMATION EDUCATIONAL ELECTRONIC RESOURCE
Zaslavskaya O.
Hybrid educational technologies for forming competences of search and critical analysis among future bachelors in land management and cadastres
Rudinsky I., Li O.
Interactivity in the language online classroom: from the index of system intelligence to the systemic changes in education
Galchuk L.
THE PROJECT OF ADMINISTRATIVE AND METHODICAL MANAGEMENT AUTOMATIZATION IN EDUCATIONAL INSTITUTION AS A TERM OF EDUCATION PROCESS QUALITY IMPROVEMENT
Yatsenko A.
Directive, formal and productive introduction of digital educational and methodical materials
Vodopyan G.
Formation of visual-figurative thinking on math lessons in 5 grades in case of the use of the software environment «1C: Math designer»
Kukhtinova A.
APPROACHES TO THE DEFINITION OF SCIENTIFIC BASES OF TRAINING RESEARCH IN THE FIELD OF APPLICATION OF INFORMATIZATION MEANS
Shirochenko M.
DESIGN OF IT-BASED INDEPENDENT LEARNING FOR STUDENTS WITH DISABILITIES
Beloglazov A., Beloglazova L., Beloglazova I.
Mechanisms for managing the processes of digital transformation of the school: development of digital competencies of teachers
Khochenkova T.
Remote training as one of the methods of effective training for foreign students
Beloglazov A., Beloglazova L., Makashov V., Kopylova P.
Feasibility and appropriateness of using electronic hierarchical structures in teaching computer science in primary school
Bidaibekov E., Kaldanov B.
Application of information technologies as a significant factor in the formation of conceptual thinking of schoolchildren
Shamkut V.
Prospects for modernization of the electronic educational environment “Cross-Platform Project” format in the context of blended and distant learning
Kuznetsov A.
Student-centered aspect of the use of informationand telecommunication technologies in the learning process
Aldiyarov K., Bidaybekov E.
FEATURES OF FOREIGN STUDENTS PRE-UNIVERSITY MATHEMATICAL TRAINING
Pykhtina N.
Features of the university’s pedagogical specialties students’ preparation for the blockchain technologies in professional communications use
Grinshkun V., Kopylova V., Bulin-Sokolov F.
INNOVATIVE EDUCATIONAL TECHNOLOGIES, ORIENTEDON THE DEVELOPMENT OFHUMAN CAPITAL OFHIGHER SCHOOL IN THE THEORY OF PSYCHO-COGNITIVE BARRIERS
Baranova N.
Net community and informational security in continual process of tuition of secondary schools and colleges
Bocharov M.
Modern innovative technologies in the professional training of the future specialists in the context of informatization of education
Abdurazakov M., Inina L.
MODERN EDUCATIONAL TECHNOLOGY: PROCESSING AND VISUALIZATION OF THE DATA USING THE MATHEMATICAL PACKAGE ORIGINPRO 8.5.2 (THE CONCEPT OF PSYCHO-COGNITIVE BARRIERS)
Baranova N., Sorokin L.
ON THE USE OF BILINGUAL TECHNOLOGIES IN THE PROCESS OF LEARNING ENGLISH THE LANGUAGE IN HIGH SCHOOL
Grigorieva K., Yakhina R.
Review of information technologies and their importance in the educational directory of education
Ivanov A.
Assessment of the effectiveness of the electronic educational environment “Moodle” by the cadets of the higher educational institution of the Ministry of Internal Affairs of Russia before and during the COVID-19 pandemic
Lopatin E., Shkabin G.
1 - 25 de 33 resultados 1 2 > >> 
Dicas:
  • Palavras-chave são sensíveis a maiúsculas
  • Preposições e conjunções ingleses são ignoradas
  • Busca é feita por todos os palavras-chave (agente AND experimentador) por omissão
  • Use OR para pesquisar um termo exato, ex.: educação OR formação
  • Use parênteses para criar frases complexas, ex.: arquivo de ((revistas OR conferências) NOT teses)
  • Para pesquisar uma frase precisa use aspas duplas, ex.: "investigações científicas"
  • Exclua uma palavra utilizando o sinal - (hífen) ou operador NOT; ex.: concurso-de beleza ou concurso NOT de beleza
  • Use * como caractere-coringa, ex.: científic* recuperará as palavras "científico", "científicos", etc.

Согласие на обработку персональных данных с помощью сервиса «Яндекс.Метрика»

1. Я (далее – «Пользователь» или «Субъект персональных данных»), осуществляя использование сайта https://journals.rcsi.science/ (далее – «Сайт»), подтверждая свою полную дееспособность даю согласие на обработку персональных данных с использованием средств автоматизации Оператору - федеральному государственному бюджетному учреждению «Российский центр научной информации» (РЦНИ), далее – «Оператор», расположенному по адресу: 119991, г. Москва, Ленинский просп., д.32А, со следующими условиями.

2. Категории обрабатываемых данных: файлы «cookies» (куки-файлы). Файлы «cookie» – это небольшой текстовый файл, который веб-сервер может хранить в браузере Пользователя. Данные файлы веб-сервер загружает на устройство Пользователя при посещении им Сайта. При каждом следующем посещении Пользователем Сайта «cookie» файлы отправляются на Сайт Оператора. Данные файлы позволяют Сайту распознавать устройство Пользователя. Содержимое такого файла может как относиться, так и не относиться к персональным данным, в зависимости от того, содержит ли такой файл персональные данные или содержит обезличенные технические данные.

3. Цель обработки персональных данных: анализ пользовательской активности с помощью сервиса «Яндекс.Метрика».

4. Категории субъектов персональных данных: все Пользователи Сайта, которые дали согласие на обработку файлов «cookie».

5. Способы обработки: сбор, запись, систематизация, накопление, хранение, уточнение (обновление, изменение), извлечение, использование, передача (доступ, предоставление), блокирование, удаление, уничтожение персональных данных.

6. Срок обработки и хранения: до получения от Субъекта персональных данных требования о прекращении обработки/отзыва согласия.

7. Способ отзыва: заявление об отзыве в письменном виде путём его направления на адрес электронной почты Оператора: info@rcsi.science или путем письменного обращения по юридическому адресу: 119991, г. Москва, Ленинский просп., д.32А

8. Субъект персональных данных вправе запретить своему оборудованию прием этих данных или ограничить прием этих данных. При отказе от получения таких данных или при ограничении приема данных некоторые функции Сайта могут работать некорректно. Субъект персональных данных обязуется сам настроить свое оборудование таким способом, чтобы оно обеспечивало адекватный его желаниям режим работы и уровень защиты данных файлов «cookie», Оператор не предоставляет технологических и правовых консультаций на темы подобного характера.

9. Порядок уничтожения персональных данных при достижении цели их обработки или при наступлении иных законных оснований определяется Оператором в соответствии с законодательством Российской Федерации.

10. Я согласен/согласна квалифицировать в качестве своей простой электронной подписи под настоящим Согласием и под Политикой обработки персональных данных выполнение мною следующего действия на сайте: https://journals.rcsi.science/ нажатие мною на интерфейсе с текстом: «Сайт использует сервис «Яндекс.Метрика» (который использует файлы «cookie») на элемент с текстом «Принять и продолжить».