Comparative analysis of the options for strengthening the cockpit of the D2 class buggy according to the technical regulations of the competition
- 作者: Bazhenov E.E1, Bujnachev S.K2, Kustovskij A.N1
-
隶属关系:
- Bauman Moscow State Technical University, Branch in Mytishchi
- Ural Federal University
- 期: 卷 13, 编号 1 (2019)
- 页面: 24-28
- 栏目: Articles
- URL: https://ogarev-online.ru/2074-0530/article/view/66766
- DOI: https://doi.org/10.31992/2074-0530-2019-39-1-24-28
- ID: 66766
如何引用文章
全文:
详细
作者简介
E. Bazhenov
Bauman Moscow State Technical University, Branch in MytishchiDSc in Engineering
S. Bujnachev
Ural Federal UniversityPhD in Engineering
A. Kustovskij
Bauman Moscow State Technical University, Branch in Mytishchi
Email: Kustovsky88@mail.ru
参考
- Сергеев А.В. Влияние жесткости каркаса кузова на управляемость легкового автомобиля: дисс. канд. техн. наук. Тольятти, 2000. 154 с.
- Приложение 3. Технические требования к автомобилям для кросса и ралли-кросса. Регламент соревнований по ралли-кроссу. М.: РАФ, 2013. 60 с.
- Приложение 14 к Ки ТТ «О правилах применения каркасов безопасности» технических требований к автомобилям для кросса и ралли-кросса. Регламент соревнований по ралли-кроссу. М.: РАФ, 2013. 3 с.
- Tebby S., Esmailzadeh E., Barari A. Methods to Determine Torsion Stiffness in an Automotive Chassis. Computer - Aided Design and Applications, PACE (1), 2011, pp. 67-75.
- Gauchia A. Torsion Stiffness and Weight Optimization of a Real Bus Structure, International Journal of Automotive Technology, 2010, 11(1), pp. 41-47.
补充文件
